środa, 9 czerwca 2010

o remoncie i o jeżach

Jestem w trakcie remontu. Mam małe mieszkanie (dwa pokoje) więc wymyśliłam, że u synka w pokoju będzie też nasza mini pracownia. Synek był za. Jeden mały pokój, a musi się tu znaleźć jego łóżko, biurko, miejsce na komputer i jeszcze miejsce na jego ubrania, zabawki i nasze przydasie. Mimo wszystko rozrysowałam sobie co i jak, i to co bym chciała tu zmieścić i … robi się. Mam nadzieję, że wyjdzie suuuuuper. A posta piszę dlatego, że chciałam pokazać Wam jakie są rozwiązania do małych mieszkań; szkoda, że mnie na nie nie stać (jeszcze!)





Pracowni nie ma ale jak synek robił ostatnio jeże to i ja parę zrobiłam. Tym razem dla rzeźników co nie lubią mięsa i innych dobrych ludzi. Z pozdrowieniami :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę