wtorek, 6 lipca 2010

candy nr 1

Ogłaszam i zapraszam na moje skromne pierwsze candy – broszkowe. Reguły zabawy te co zwykle – zostawić komentarz, a na swoim blogu wspomnieć o moim rozdawnictwie. Jeśli ktoś bloga nie posiada, to w komentarzu proszę o adres e-mail.
Zapisy do 26 lipca a losowanie dzień później - w dniu moich urodzin. Wszystkim chętnym życzę powodzenia!
A wylosowana osoba otrzyma - broszek sztuk 6



zdjęcie z candy takie sobie ale broszki mozna obejrzec pod etykietą "broszki", tam foty dokladniejsze czyli lepsze :)

37 komentarzy:

  1. To ja pierwsza się ustawię po te śliczne broszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Bloga się nie posiada, ale na te piękne broszki ma się ogromną ochotę;-)
    Zatem co prędzej ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie i zaklinam los, coby mi sprzyjał;-))))

    mail: JoSupel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!
    Prześliczne organzowe broszki!
    Tak marzy mi się chociaż jedna, a Ty kusisz aż sześcioma...
    Ulegam zatem tej pokusie i z wielką radością zapisuję się do zabawy!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Info. oczywiście u mnie: http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglądam w zupełnie innym celu a tu takie smakołyki
    to i ja się na nie piszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się bardzo chętnie :) Lecę wkleić banerek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne broszki, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. broszki są prześliczne :) zgłaszam się do losowania :)) http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się cieszę, że do Ciebie trafiłam, bo takie broszki strasznie mi się podobają, a sama niestety nie potrafię takich robić:(
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!
    Może się uda :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio bardzo lubie broszki wiec chetnie sie na broszkowe candy zapisze...a broszek tyle, że prawie na kazdy dzien tygodnia inna ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień Dobry

    Jestem Ada,która tutaj po broszkę wpada.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się te broszki podobają. Może mi się uda
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne!!! wiem, że sama nie zrobię takich, więc pozostaje mi tylko liczyć na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne broszki więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. broszki są przecudnej urody ...
    chętnie będę w nich paradować.

    Pozdrawiam
    Magda

    e-mail:qowalska6

    OdpowiedzUsuń
  16. sama zaczęłam bawić się w robienie broszek, ale te kolory... są sliczne :)więc grzecznie na losowanie czekam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się i ja!!! Śliczne brochasy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna marzy mi sie taka,blekitna albo szara.Ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wahałam się... ciągle się zapisuję... czasami wygrywam;-)
    A niech tam jeszcze tyle kurtek marynarek, bluzek czeka na swoja broszkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. to i mnie zabraknac nie moze sliczne brochy :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Po takie cuda to aż grzech się nie ustawić w kolejce!!! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopisuję się i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne są te Twoje broszki, może poszczęści mi się w losowanku:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te broszki, chętnie bym przygarnęła, bo niedawno zaprzyjaźniłam się z broszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce;)
    A nagrodę wyślę w pn bo jeszcze nie mam 1 adresu;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piekne, nie mogę ominąć tej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam broszki i bardzo chetnie sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też się zgłaszam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. byłam pewna, że juz się zapisałam, ale nie ma mojego komentarza... :(
    nigdy jeszcze nie wygrałam, ale ta czerwona idealnie pasowałaby do mojej sukienki na wesele we wrześniu...
    więc zaciskam mocno kciuki i czekam na wyniki :)


    bo broszki sa piękniste!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego i oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. hmmm...gdyby tak te kwiatki zwiazac w jeden bukiet, byłaby intrygujaca ozdoba:) zapisze się, mam pomysła na wykorzystanie tych płatków:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne broszki! od dawna już mi się podobają. Więc wszystkiego najlepszego z okazji urodzin życzę i ustawiam się w kolejce. Zapraszam na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To może ja też chętnie ustawię się w kolejce po candy :)
    Bardzo podobają mi się rzeczy, które tworzysz, a kwiatowe broszki podobają mi się od dawna, ale nie wiem, jak je zrobić ;)
    Zatem chętnie wezmę udział w candy i poobserwuję Twojego bloga. Zapraszam również do siebie. Blog jeszcze w powijakach, ale mam nadzieję, że zajrzysz w wolnej chwili :)
    Składam również serdeczne życzenia urodzinowe :) Kolejny roczek na karku, hihi. Też mam urodziny za kilkanaście dni, więc mam nadzieję, że a nuż uda mi się wygrać broszki na urodziny ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziś 26 lipca i ostatni dzień zapisów a więc Wszystkiego Najlepszego z okazji jutrzejszego święta.Pozdrawiam
    agnieszkasn@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nigdy nie próbowałam robić takich broszek, ale zawsze bardzo mi się podobały, dlatego zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego naj z okazji urodzin! Ja również świętuję - wczoraj imieniny a dzisiaj rocznica ślubu. Nie wiem, jak to się stało, ze nie ma mojego komentarza (chyba się nie zapisał), więc zamieszczam go ponownie - na szczęście w porę sie zorientowałam, bo kwiatki są cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę