poniedziałek, 26 lipca 2010

kartkowo pierwszy raz

robienie kartek przekładałam z braku czasu ale w końcu zaczęłam. Spróbowałam i … będę robiła, oj będę :)
Kasia bawi się z rodzinką nad morzem a miała zrobić innej Kasi:) kartkę ślubną. Nie zrobiła. Poprosiła mnie. To był mój debiut. Mam ciągle mało przydasi ale zrobiłam, nawet trzy, żeby było z czego wybrać i zastanawiam się czy jest z czego.

I







II







III
A tu mnie poniosło trochę z tą czerwienią ale zawsze można zakryć gołąbka i będzie kartka urodzinowa :p





8 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej podoba się zawiązywana karteczka;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga bardzo fajna, udany debiut!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także oddaję swój głos na Kartkę Nr. 2 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie ładne, ale też głosowałabym na 2. to chyba przez tego broszkowego kwiatka :)) perełki bardzo pasują!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...no maja droga, proszę ja Ciebie! Bomba! Wiedziałam. Dzięki za pomoc! Zawsze można na Ciebie liczyć, nie to co na mnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też druga bardzo się podoba :) Prosta i bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, ich prostota po prostu urzeka!
    Chciałabym wiedzieć, z czego są białe kwiatki (pergamin?) oraz tło w kratkę (materiał?). Sorry za dociekliwość....

    OdpowiedzUsuń
  8. białe kwiatki z pergaminu. to była próba ale udana. radzę nie opalać! A kratka to papiery z ILS :)
    dociekliwość??
    żadna dociekliwość!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę