wtorek, 13 lipca 2010

moje przydasie wykorzystywane :|

Moje dziecię wróciło z wakacji i na pewno nie nudzi się samo w domu – tak mówi. Do 15.00 jestem w pracy a on w tym czasie korzysta z wolności.
Dzisiaj zrobił mi wielką niespodziankę i muszę się nią pochwalić, a mianowicie dostałam prezent urodzinowy (a urodziny za 2 tyg.) Synek taki był zadowolony ze swoich dzisiejszych dzieł, że nie wytrzymał i zaraz po powrocie z pracy otrzymałam te cukierasy. Dziękuję!!!

dziękuję za kartkę


i życzenia


dziękuję za cudowną zakładkę do książki z littlest pet shop


dziękuję za scrapa


i dziękuję za jeszcze jednego



piękne? prawda??

8 komentarzy:

  1. Przecudowne prace :) A ile lat ma synek? Widzę w nim zapędy scrapowe, żeby tylko tak zostało :D Dziękuję za udział w Candy :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Wspaniałe prezenty:-)
    Jak widać na załączonym obrazku, zdolności są dziedziczne!
    A przy okazji i nieco "z góry" wszystkiego najlepszego z okazji urodzin
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. synuś ma lat 8 i zapraszam na
    http://dziurekitakietam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. takie prezenty są najlepsze
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się chłopiec napracował ! Słodkie, może za dwa tygodnie również opęta go natchnienie twórcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wiadomo po kim talent syn odziedziczył;)
    Powtórzę za przedmówczyniami, takie prezenty są najlepsze i najcudowniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę