wtorek, 27 lipca 2010

X X X

Być kobietą po trzydziestce
Po co mam być wiecznie młoda?
Po trzydziestce być nareszcie...
W tym szaleństwie jest metoda!
Czemu bać się każdej zmarszczki,
Czemu w lustro patrzeć z lękiem?
Po trzydziestce Życie jest
Dopiero piękne:
Dziecko dawno odchowane,
Egzaminy wszystkie zdane,
I nie muszę się już męczyć
Z tym nudziarzem i tyranem.
Mogę nagle rzucić wszystko,
Zacząć życie od początku.
Może znajdę jakąś miłość,
Gdzieś w Krynicy albo w Lądku.
Już nie będę gonić w piętkę,
Prać, prasować, stać przy garach,
Obsługiwać wszystkich w koło,
Wciąż napinać się i starać!
Kiedy robię bilans życia,
To wychodzi straszne manko
Byłam żoną, matką – Polką...
Teraz pora być kochanką!
Ekspansywną być kobietą,
Piąć się w górę, awansować.
Może zacznę pisać powieść,
Grać na harfie lub malować...?
Tyle marzeń do spełnienia,
Tyle lądów do odkrycia...
Niech mi tylko na to wszystko
Starczy Życia!
Być kobietą po trzydziestce:
Niezależną, wolną śmiałą.
Trzeba wreszcie się odważyć
Pójść na całość!
Być nareszcie po trzydziestce.
Na to czekam. O tym marzę.
Po trzydziestce się rozkręcę
I ...dopiero wam pokażę!


Dzięki Natalii poznałam tekst Magdy Czapińskiej „Być kobietą po 40-stce” (dziękuję :*)
Ona w/w tekst przerobiła pod siebie, a ja przerobiony przez nią - odrobinkę przerobiłam pod siebie:)

A teraz najważniejsze w tym poście – wyniki mojego candy.
Losowanie parę minut po północy, żeby każda z Was po przebudzeniu mogła sprawdzić czy jest posiadaczką broszek czy też nie. Posłużyłam się http://www.random.org/.Zrobiłam krótką sesję bo nie wiem jak Wam udaje się wstawić okno z wynikiem. A więc:







A więc wygrała …
NIKA
Gratuluję i proszę o adres na maila dziurka@poczta.onet.pl

6 komentarzy:

  1. Ja też gratuluję szczęściarze :)
    Wszystkiego Najpiękniejszego z okazji trzydziestki !!!! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    p.s. Chyba skorzystam z Twojego pomysłu nwstawiania wyniku z random.org, bo też nie umiem wciągnąć tego na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moc gratulacji dla Niki!
    A dla Ciebie Kochana-wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wiersz ;) Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech trzydziestka trwa wiecznie;-)))))Skoro tak ci się spodobała,że wiersze przerabiasz;-)))
    Nika, gratuluję broszek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za gratulację. Bardzo się cieszę z wygranej :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla wylosowanej i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę