niedziela, 7 listopada 2010

wyróżnienie i wygrane candy



Powyższe wyróżnienie dostałam od Natki i Miko. Dziękuję bardzo!
Ja natomiast chciałabym wyróżnić wszystkie blogi, które obserwuję
(można zobaczyć z lewej strony). Każda z osób zasługuje na wyróżnienie dlatego, że tworzycie wspaniałe rzeczy! I tyle. Jeśli ktoś ma ochotę to proszę banerek kopiować i wklejać u siebie.

A oto zasady do których trzeba się zastosować przyjmując "Słoneczną nagrodę" i przekazując ją dalej:
1. umieścić powyższe zdjęcie na własnym blogu
2. przyznać nagrodę 12 innym bloggerom i zalinkować te blogi
3. zostawić komentarz z informacją o nagrodzie na odpowiednich blogach
4. podzielić się linkiem do bloga osoby, która przyznała Ci tę nagrodę

Poszłam na skróty z tym wyróżnieniem, ale czasami tak ze mną właśnie jest.

I muszę się jeszcze pochwalić, że dawno, dawno temu wygrałam to mini candy i zapomniałam się tym pochwalić. Przepraszam Ecila i dziękuję zarazem!
A to niespodzianki, które otrzymałam:



2 komentarze:

  1. Gratuluje obydwu nagrod:)
    Zapraszam rowniez do mnie na candy!

    www.cranberry-crafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę