czwartek, 26 maja 2011

ludzie myślcie ... dzień matki ...

moi znajomi wiedzą, że lubię torebki i kolor zielony. a zielone torebki ... mmmh ... nie będę się rozpisywała.
W piaskownicy wyzwanie torebkowe więc jak tu nie skorzystać i nie pstryknąć zdjęcia?


szczegóły /jak mych cudowności nie pokazać?/





a dziś Dzień Matki, czyli obchodzę!!!
musiałam wsadzić te zdjęcia, musiałam!!!

od syneczka:
kwiatek sztuczny papierowy lecz najpiękniejszy:
/żywy był również ale później/





przecież czuję się na 18-ście lat :D


i książeczka:


a na to ostatnio chorowałam i dzisiaj dostałam:



a bukiet od mojej naj! naj! najukochańszej Cyśki - wariatki :* :* :*
też z okazji Dnia Matki



L
O
W
E

W
A
S
!

4 komentarze:

  1. Kwiatuszek i ksiazeczka-najpiekniejsze.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    poproszę adresik do zabawy [uwolnij pocztówkę]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, dziękuję za karteczkę i śliczną broszkę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego w dniu urodzin,wielu pomysłów i czasu by je realizować i oczywiście wiele szczęścia i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę