czwartek, 29 września 2011

portret z wakacji

Aktualnie w piaskownicy fotoGRA - portret. Wchodzę, a tam zgłoszona cała masa pięknych, przepięknych buziek. A ja jestem inna i dołączam coś innego. Zdjęcia zrobione podczas tegorocznych wakacji w Centrum Nauki Experyment w Gdyni.
Pierwsze zgłaszam na wyzwanie a resztę dołączyłam, żeby było śmiesznie.








Na pierwszych dwóch zdjęciach ja i syneczek, na dwóch kolejnych M. i syneczek. Szkoda, że nie pstryknęłam sobie wspólnego zdjęcia z M. Do dzisiaj zastanawiam się co by wyszło za dziwo?

A ostatnie zdjęcie to raczej straszne niż śmieszne.

3 komentarze:

  1. Synek ładny wyszedł z tej mieszanki, ale po tylu latach to faktycznie nie wiadomo co za licho by z was wylazło :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że podobało się w Gdyni:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę