środa, 26 października 2011

candy nr 2

Pozbierałam czapeczki od żołędzi i ... wyszedł kolejny wianek.
M. powiedział:
- Mam nadzieję, że szybko go komuś podarujesz.


Podobno podoba mu się wianek ale nie mamy już na niego miejsca; na inne rzeczy zresztą też /nie tylko te handmade/.
Powiedziałam, że możemy mieć jedną ścianę "wiankową" ale ... bez sensu, wiem :)

I tym samym podsunął mi pomysł na candy, bo ile można na siłę uszczęśliwiać znajomych.

Zasady wszystkim znane. Baner poniżej. Chętnych zapraszam do zapisywania się pod postem do 26-11-2011r.


37 komentarzy:

  1. to ja się z miłą chęcią zapisuję!!!!
    i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... i ja się zapisuję! U mnie na ścianach duuuużo miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to ja też, jak dobrze, że Cię znalazłam. Marzył mi się taki, może się uda

    OdpowiedzUsuń
  4. ja, ja, ja jestem chętna.. wybierz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też bym chciała!Piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wianek wygląda pięknie, ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. tez staję bo cudny! pozdrawiam ja jutro mam zamiar pokazać moje wianki....ale do twoich im daleko:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny wieniec u Nas na Podkarpaciu takich nie mają więc moje rączki e-mail tutaj podają.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow cudowny!!! Ja takich nie umiem:(
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny z miłą chęcią go zawieszę u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny wianek,jestem chętna...pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi Cię zaprosić do zabawy, szczegóły u mnie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, jesienny wianek :) Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie miejsce się jeszcze znajdzie :) Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny szybciutko sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się również w kolejkę. Wianek bardzo fajny i taki jesienny. Pozdrawiam serdcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja chętnie przygarnę Twój wianek :).

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez bym taki chciała :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie wezmę udział w zabawie :-)

    martyncia2@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się i mam dla niego miejsce na ścianie;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. oryginalna ozdoba wyszła, chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ja to już bym na niego na pewno znalazła miejsce. Chętnie przygarnę :)

    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    PS
    Przy okazji zapraszam na wymiankę książkową. Może się skusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna dekoracja. Uwielbiam ozdoby z darów natury. Byłabym niezwykle uradowana, gdyby mógł zawisnąć na drzwiach mojego domu. Pozdrawiam. renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejeczkę, bo to cudo mi się bardzo podoba, zapraszam również na Candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak nie masz miejsca miejsca to ja chętnie przygarnę
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. cudo, ustawiam sie i ja, a przy okazji zapraszam do siebie:-))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się nie pogniewam jak dostane tak cudny wianuszek:) Pozdawiam Ela a oto mój meil elo45@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam ,
    Sliczny ten wianek!!!
    Zapisuję sie w kolejeczce:-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Grażyna
    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. jeszcze ja! ten wianek bardzo chce wisieć na mojej ścianie! przecież to od razu widać po nim, że on chce do mnie :)
    czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę