piątek, 4 listopada 2011

wrobiła mnie

Ja obdarowałam kartką i świecznikiem cynamonowym a ona mnie zabawą. Nie lubię zabaw ani bezpodstawnych wyróżnień na blogu i zawsze się jakoś wymiguję. Dzisiaj zrobię wyjątek.
Wszystko dlatego, że dzisiaj zamiast robić coś konkretnego henmejdowego /a mam co robić!/ zmieniałam układ strony bloga i okazało się, że zajęło mi to całkiem sporo czasu. Więc żeby nie było, że nic nie zrobiłam... napisałam posta.


ZASADY

1. Napisz kto przyznał Ci nagrodę
2. Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
3. Nominuj 15 blogerek


Już wiadomo kto mnie wrobił.
Przyznaję się, że:
1. jestem 100% lwicą,
2. jestem gadżeciarą, uwielbiam szmaty, buty i torebki,
3. zaczęłam oszczędzać, żeby móc przeprowadzić się na większe mieszkanie /nie mam gdzie trzymać gadżetów/
4. dzień zaczynam od kawy parzonej, zawsze;
5. nie umiem śpiewać; M. mówi, że to jest niewiarygodne, że nawet dwóch dźwięków nie potrafię powtórzyć nie fałszując /ale lubię śpiewać i śpiewam, a co!/
6. najpiękniejsze dla miejsce na ziemi to Paryż,
7. nie znam angielskiego co mnie cholernie wkurza /chyba kiedyś się nauczę?/


Do zabawy zapraszam:
ines, hmbk, Paulę, zakurzoną, Basię, Romę, Kasię, Jolę, Jelonkę, Llooki, ecilę, Monikę, Pieninię, jaszmurkę i czarna lolę.

To podlinkowywanie, wrrr, też zajęło mi sporo czasu.

5 komentarzy:

  1. O Ty Łobuziaro!:)
    Postaram się podjąć rękawicę, choć nie ukrywam, będzie ciężko, bo nie mam kiedy się podrapać.
    A tak nawiązując do Twojego nowego układu strony, podpowiedz mi, jak zrobić, by tak ładnie wszystko rozłożyło się na cały ekran. Walczyłam z tym i walczyłam i nie wychodzi.
    Miłego weekendu Ci życzę i duuuużo słoneczka****

    OdpowiedzUsuń
  2. Zalatany człowiek taki, dzisiaj przypomniało mi się,że mnie wrobiłaś.
    Dziękuję,mimo że z nominowaniem będzie ciężko, już to kilka razy przerabiałam;-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę