niedziela, 27 listopada 2011

wyniki i takie tam karteluchy

Posłużyłam się http://www.random.org. Zrobiłam krótką sesję fotograficzną bo nadal nie wiem jak Wam udaje się wstawić okno z wynikiem. A więc z 36 wpisów /jeden pominęłam bo był podwójny/ został wylosowany ten z nr 13, co za pech :)



Czyli wianek żołędziowy leci do dorotyluk. Kochana czekam na adres.
Jeżeli do tygodnia nie otrzymam adresu wylosuję następnego szczęśliwca.


Poza robieniem zdjęć monitorowi zrobiłam jeszcze
Kartkę marynarkowo-imieninową:



I dwie kartki z wózkami, bez wpisów na pierwszej stronie. Musiałam się zabezpieczyć w razie wu.



10 komentarzy:

  1. Czyżbym nie wiedziała o jakimś maluchu wybierającym się na ten świat?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie wiem nic o maluchu wybierającym się na ten świat ale wiem, że czasem potrzebna jest kartka na wczoraj więc się przygotowałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję szczęsciarze, a kartki rewelacyjne po prostu, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedzinki!Karteczki bardzo śliczne i pomysłowe...szczególnie "męska" jest bardzo twórcza...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiegoś farta Doroty mają czy mi się wydaje?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla zwyciężczyni:)
    fajne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Świetne karteczki!...i jakie eleganckie fiu fiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnym oczom nie wierzę!!!....bo to chyba o mnie chodzi.Termin niestety już minął.ale może przymkniesz oko na moją nieuwagę.Ten wianuszek jest cudowny.Jeszcze raz przepraszam za swoje gapostwo.Pozdrawiam 100-krotnie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę