niedziela, 15 stycznia 2012

wariacje

Synek zapuszcza włosy. Szlag mnie trafia gdy widzę jego grzywkę w jego oczach i kiedy trzepie głową. Zrobiłam mu opaskę. A potem sobie. Razem raźniej.

/Pod choinką znalazłam nowy aparat. Dziękuję :* LOVE. Poniższe zdjęcia nie wyszły ostre bo nie ogarnęłam jeszcze instrukcji - 108str./


ON
JA
i w kolorze ON


i w kolorze MY


i na koniec muszę się pochwalić kartkami Bożonarodzeniowymi /dopiero w styczniu, bo wcześniej mnie nie było tutaj/, które dostałam

od Ecili /dziękuję :* uwielbiam minimalizm na kartkach i taki efekt/


od Ines /dziękuję Ci kochana, w końcu mogę się napatrzeć i pomacać :*/

2 komentarze:

  1. Nareszcie Dziurka pokazała twarz!A dokąd w opasce śmigasz, nastolatko? Pamiętaj o zadaniu ode mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. nastolatko? ja mam 21 lat :p
    A w tych opaskach to tylko po domu śmigamy.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę