niedziela, 9 września 2012

3xP czyt. trzy razy pe

 podziękowanie za podziękowanie za podziękowania


Jeżeli to niezrozumiałe to poniżej małe tłumaczenie.
Zostałam poproszona o przygotowanie podziękowań dla rodziców i zrobiłam; do zobaczenia tutaj.
Nie wiedziałam czy się spodobają ale się spodobały i dostałam podziękowanie w formie jak poniżej:


Byłam zaskoczona, oj bardzo! I mimo, że nie znam osobiście ani Ani ani Marka życzę im z całego serca wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. I zrobiłam dla Nich karteczkę.
Do zrobienia kwiatków wykorzystałam ten tutorial. To było moje drugie podejście do tego kursu, a pierwsze jest do zobaczenia tutaj.


 

 

5 komentarzy:

  1. WOW!!!! Podoba mi się bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest rewelacyjna...śliczna!:)
    Ślę ciepłe wrześniowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE ZAJEBISTA KARTKA...........też bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki wielkie dziewczyny, buźka dla Was :*
    Małe Decou! Dzięki za niezły i treściwy komentarz, uwielbiam tę prostą acz wszystko mówiącą formę :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę