czwartek, 18 października 2012

smile

W moim domu a dokładniej w pokoju obok /czyt. u syna/ moda m.in. na "smile". Młody naciągnął dziadka na masę naklejek i obkleił nimi drzwi. Ja - niedobra kazałam naklejki usunąć i ... powstał problem bo naklejki nie spełniały już swojej funkcji. Żeby synkowi nie sprawiać więcej przykrości zrobiłam z nich magnesy.


Kolorystycznie idealnie pasują do wyzwania w Diabelskim Młynie. Zdjęcia kiepskie bo wszystko się odbija, a ja nadal nie opanowałam funkcji aparatu do perfekcji.





  i jeden gratis - kotek dla mamusi :)


i jeszcze jedno ...
Chciałam się pochwalić wygraną w Zaciszu Wyśnionym :)
Dziękuję bardzo! Bardzo!


4 komentarze:

  1. Świetne te magnesy! A synek zadowolony? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo.. fajowe!!! no i gratisowy-cudny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Synek zadowolony i ja też, że drzwi od pokoju w stanie nienaruszonym.
    Dzięki dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę