czwartek, 21 marca 2013

kasza j.

W przerwie między lepieniem baranków ozdobiłam kilka jajek. Pierwsze, które dzisiaj prezentuję są oklejone kaszą jęczmienną. Wyglądają bardzo ładnie, zdjęcie tego nie oddaje. Można śmiało robić. Polecam.
Robi się je naprawdę łatwo. Potrzebne są tylko trzy składniki:
- jajko styropianowe,
- wikol,
- kasza jęczmienna.
 Jajko smarujemy klejem i obtaczamy w kaszy.
Gdy wyschną można całość pomalować ale o tym innym razem.






A nie pisałam, że proste?
Na koniec obiecane wyniki candy:



Komentarzy  było 39 ale jedna osoba jest wpisana podwójnie a kolejna potrójnie. Losowałam więc do nr 36, żeby było sprawiedliwie. Jeżeli komuś nie chce się liczyć to musi mi zaufać i uwierzyć, że pod nr 10 ukrywa się Konkata.
Gratuluję i czekam na adres do wysyłki.

11 komentarzy:

  1. A ja właśnie w tej chwili zajadam się zapiekanką z kaszy jęczmiennej... mogłam inaczej wykorzystać ;-)

    Gratulacje dla szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby takie banalne a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał,jupiii ale się cieszę,że te miłe mordki zagoszczą w moim domu !!!
    dziękuję!!!
    czy zamiast wikolu może być klej magik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję!
      Muszę koniecznie napisać, o kleju. Mianowicie od początków mojego rękodzieła pracowałam z klejem magic. Wikolu użyłam dwa razy robiąc lampy - do zobaczenia gdzieś na blogu. Za sprawa koleżanki spróbowałam kolejny raz i ... też jest przezroczysty tyle że dwa razy tańszy; do kupienia również s tubkach.

      Usuń
  4. Kaszowe fajne :)
    Gratuluję KonKacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie ma potrzeby. Teraz siedzi zamknięta z baranem. Wywiesili napis "nie przeszkadzać".

      Usuń
  6. super i jakie pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe candy, dziękuję i pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę