piątek, 29 marca 2013

kilka prostych dekoracji

Kilka drobnych dekoracji w moim domu, które bardzo łatwo zrobić samemu.

Pierwsza to rzeżucha w słoiku:




Druga to rzeżucha w kieliszkach na jajka:







A trzecia dekoracja to masa solna. Cisto rozwałkowałam, wycisnęłam wzór z tkaniny i foremkami do ciastek wycięłam kształty. Całość pomalowałam białą farbą a potem lakierem bezbarwnym, który po wyschnięciu zostawił popękaną fakturę. Przewiązałam białą wstążką i rafią:








A dekorację z odcieniem niebieskiego zrobiłam specjalnie dla synka:




4 komentarze:

  1. oststania dekoracja bardzo fajna,ale rzeżucha w słoiku najfajniejsza.Nie wpadałabym na taki pomysł.Proste a naprawdę interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zaczynam zabawę z masĄ solną.Twoje ozdoby super,WESOŁEGO ALLELUJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziurko droga.. jak to jest, że farba na solniakach Twoich jest taka popękana? preparat jakiś stosujesz? czy tak samo z siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie komentarze.
      Jak już kiedyś pisałam spękania to mój własny pomysł, który powtał całkiem przypadkowo - masę solną lakieruję bezbarwnym lakierem do drewna Vidaron /inne lakiery nie pękają/. Ot, cała filozofia :)

      Usuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę