poniedziałek, 27 maja 2013

anioł z sercem


W cyklu "Otwórz Szufladę", w tym miesiącu propozycja zrobienia pracy z masy plastycznej.  Zmobilizowałam się i skończyłam na czas. Poniżej anioł z masy solnej. 
Aniołów i aniołków już kilka zrobiłam w swoim życiu ale nigdy z malowanymi oczętami. Dzisiaj debiut.
Chciałam dopisać, że takie włosy też robiłam pierwszy raz, a raczej wycinałam nożyczkami. Tak sobie wymyśliłam. Nie polecam. Nie ma jak robienie włosów przez wyciskarkę do czosnku.
Anioła z sercem zgłaszam na wyzwanie w szufladzie. 









_________________________________________________________

dn. 06-06-2013
Dziękuję za wyróżnienie (klik)

19 komentarzy:

  1. Świetnie spękana suknia!
    Pozdrawiam szufladowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł słodki. Tak (jak włosy) robiłam sowę, bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek jest piękny!! czy spękania zrobiłaś medium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie komentarze.
      Spękania to mój własny pomysł, który powtał całkiem przypadkowo - masę solna lakieruję bezbarwnym lakierem do drewna Vidaron /inne lakiery nie pękają/.
      Tutaj spękania z bliska na innych przykładach:
      http://dziurka.blogspot.com/2013/04/troche-rustykalnie.html
      http://dziurka.blogspot.com/2013_03_01_archive.html

      Usuń
  4. Piękny anioł, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Zakochałam się w jego uśmiechu. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny anioł! Jakie ja piękne miejsce odnalazłam...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy komentarz jaki dostałam kiedykolwiek - DZIĘKUJĘ!!!
      A za wszystkie komentarze dziękuję raz jeszcze. Niesamowicie motywujące i mobilizujące.

      Usuń
  7. To jest naprawdę piękne .... bardzo piękne stworzenie :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  8. fryzura jak ciastko,że się namęczyłas to wierzę, ja włosy robie rolując pasma masy

    OdpowiedzUsuń
  9. a co to za zastoj???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy weekend poza domem. Czekam na urlop, na pewno się poprawię, obiecuję!

      Usuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę