środa, 17 lipca 2013

KAWAJE

 Skoro nie stać nas na Hawaje - zrobiliśmy sobie Kawaje

Zaprosiłam na kawę dwie wspaniałe modelki: Gabi i Alutka. Są za małe aby kawę pić ale dostatecznie duże aby ją reklamować.
Moja propozycja to kawowa biżuteria /naszyjnik bądź bransoletka/, które zgłaszam na wyzwanie w szufladzie. Szczegóły tutaj.




 


A na koniec chciałam podzielić się informacją, że Magiczna Kartka zaprasza na candy, w którym wygraną są nowe przepiękne papiery. Koniecznie się zapiszcie. Szczegóły tutaj.


 

10 komentarzy:

  1. świetna i aromatyczna biżuteria, a modelki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ładne dziewczyny robicie konkurencję innym rówieśniczkom.Po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Cudne modelki! Takie małe paluszki a takie zręczne.
    A mówią, że dzieci w wakacje się nudzą?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelki tylko pozowały, a tworzyły moje paluszki :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jaka pomysłowa biżuteria,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne :) Ciekawi mnie czy ziarenka pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach się już ulotnił. Ziarenka pachną ale tylko pod gorącym prysznicem.

      Usuń
  6. Fajowy pomysł !!! Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dosłownie kawowa :) serdecznie pozdrawiam
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę