piątek, 2 sierpnia 2013

200

Nie do wiary ale to  już mój 200 post. 
Coś tam lepię, kleję, tworzę, dla siebie, bliskich i dalszych znajomych a bloga zaczęłam prowadzić, żeby zebrać wszystkie moje prace w jednym miejscu. Nie spodziewałam się ani komentarzy ani obserwatorów. Pamiętam jaka była moja radość gdy po pierwszym poście pojawiły się i komentarze i pierwsi obserwatorzy. 
Dostałam skrzydeł. 
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM TU ZAGLĄDAJĄCYM. DZIĘKI WAM CHCE MI SIĘ WIĘCEJ I WIĘCEJ!










Powyżej aniołki, które zrobiłam dla Ali i Gabi na pamiątkę wspólnie spędzonych kreatywnych wakacji, o których było tu i tu.


Postanowiłam zrobić jeszcze jednego aniołka dla Was w wybranym przez zwycięzcę kolorze.
A zatem ogłaszam candy! 

Chętnych proszę o wpisywanie się w komentarzach poniżej posta i o umieszczenie banerku o candy w pasku bocznym. Zapisy do 31 sierpnia 2013r.

27 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza:)Zgłaszam sie do zabawy,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przygarnę takiego aniołka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne aniołki, bardzo pomysłowe:)
    Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze:)
    Zapraszam częściej:)
    Pozdrawiam i ustawiam sie szybciutko po aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie śliczności, oczywiście chcę!
    Popatrzyłam i przypomniałam sobie chórzystki,cudne!Gratuluję 200 postów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne też bawię się masą solną, czekam na rozwiąznie candy. Pozdrawiam Gosia solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki czarujące. Bardzo chętnie zobaczyłabym jednego w domowych progach. Aniołków nigdy za wiele....
    http://recznedlubanko.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. znając twórczość nie odmówię sobie OGROMNEJ przyjemności ustawienia się w kolejce, uśmiech anielski jest wyjątkowy!
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, jak fajnie. z przyjemnością wezmę udział z Twoim candy, a jakże... :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, to ja również zgłaszam się do rozdania.
    Banerek został umieszczony tutaj http://apetycznykasek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne aniołki :)
    i ja spróbuje szczęścia i się zgłoszę:)
    http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;D . Baner na : malynowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznosci...
    Dawno sama nic nie zgrzebalam z masy solnej, chyba zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  13. skomorucha.ewa@gmail.com

    Szkoda, że nie mam bloga - bo aniołki są przepiękne. Zazdroszczę talentu - ja nie mam smykałki do takich rzeczy. Są cudne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, jak dobrze, że zdążyłam!:) Cudne aniołki. Zapisuję się! Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się !!!
    Baner na blogu - http://pasjaszarosci.blogspot.com/
    śliczne aniołki.. czy można kupować ? robisz może na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne! :)
    zapisuje się , banerek u mnie na blogu :)
    http://dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczności. Nie mam bloga ale aniołka to bym chciała... wiec staję na koniec kolejki. Pozdrawiam Aga O.

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam sie licze na odp na diana.97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję takich wyników
    spaniałe aniołki, oczu nie mogę od nich oderwać
    zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też chcę i ustawiam się grzecznie w tej długiej kolejce, może???? Pi/ene aniołki:) baner wstawiam. pozdrawiam , mój mail izaiza4000@gmail.com a blog: http://mojeprace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja i ja i ja ;) of... zdążyłam ;) Na aniołka zawsze chętna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne aniołki. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne aniołki, również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że jeszcze zdążę się dopisać :)
    Kocham aniołki, a ten jest cudowny :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę