poniedziałek, 11 listopada 2013

po czerwonym winie ...




Dzisiaj w Diabelskim Młynie Diabelskie Wyzwanie, którego tematem są procenty.
Moja interpretacja to recykling z wykorzystaniem korków po winie.
Pacyfę zrobiłam dla synka, który uparł się, żeby pomalować ją w kolorach rasta. Nie byłam do końca przekonana do tego pomysłu ale posłuchałam i pomalowałam.
W związku z powyższym mamy dwustronną pracę. Mi bardziej podoba się jej naturalna strona.





__________________________________________________________________________________

25-11-2013r.
Wygrałam! Tutaj!

4 komentarze:

  1. super pomysł, ze wszystkiego można coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry, Kuba, ale mnie też bardziej podoba się w naturze. Nowy wygląd bloga super! Zwłaszcza żółta karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na interpretacje tematu wyzwania :) Mi też bardziej podoba się "naturalna" strona, może to młodsi po prostu wolą kolory :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę