niedziela, 22 grudnia 2013

święta już tuż tuż


  

W ten magiczny, świąteczny czas, z całego serca Wszystkim Wam życzę zdrowych, spokojnych 
i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!!!




Na pierwszych dwóch zdjęciach gołe dzisiejsze dekoracje, a na trzech kolejnych tak jak jest naprawdę.

Poniżej moje ostatnie, dzisiejsze dekoracje bożonarodzeniowe.

1. Prosty świecznik ze słoika.
Słoik przewiązałam sznurkiem i wstążką, klejem na gorąco przymocowałam laskę cynamonu i dwie szyszki, górę zamoczyłam i zanurzyłam w soli, do środka wsypałam sól i włożyłam tealighta.


2. Masosolne pierniki.
Lukrowane i nielukrowane. W słojach przewiązanych tą samą wstążką co świecznik powyżej.








3. Ozdoba z masosolnych pierników.
Moje słone ciasteczka przewiązałam sznurkiem jutowym łącząc je i powiesiłam na ścianie.






4. Choinka z rozebranej szyszki.
Ta choinka jest z zeszłego roku; tutaj o niej pisałam.
Zmieniłam wstążkę by pasowała do reszty dekoracji w tym roku.





5. Tanie pakowanie.
Ja najbardziej lubię papier pakowy i sznurek jutowy. Każdy pakunek obsypany białymi gwiazdkami wyciętymi ozdobnymi dziurkaczami (przyklejałam na magic).
I na koniec zdjęcie prezentów ułożonych w formie choinki, ze światełkami oczywiście.




9 komentarzy:

  1. Taaak... ta półeczka bardzo ładna, pewnie dlatego, że pozbyłaś się z niej brzydkich roślin doniczkowych... ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie z tej półki; nie mylić proszę!

      Usuń
  2. Świetne te ozdoby z masy! Piekna z nich zrobiłaś dekorację- i w słoikach i na sznurku:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie...

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szyszka zyskała nowe życie w postaci choinki :) piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne swiateczne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!
    Dopiszę tylko, że na żywo o niebo lepiej wygląda moja półka, bo jest przyozdobiona lampkami, nie zdążyłam już obfocić.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę