środa, 5 lutego 2014

co można zrobić z masą solną?

Wracając do tytułu posta ...
Po skończonym lepieniu z masy solnej zawsze zostają jakieś okruchy, resztki masy. Co można z nimi zrobić? Oczywiście wyrzucić!!!
Mi ostatnio szkoda było marnować materiału więc zamiast do kosza ulepiłam z niego miniaturki aniołów. Dwie Calineczki.
Na plecach dokleiłam magnesy i poleciały ... na lodówkę.


Nie będę ściemniała i przyznam się, że to była duża zapałka :)
Czy ktoś się nabrał?

A przy zwykłej wyglądają tak:



A bez zapałek, z bliska tak:








4 komentarze:

  1. Świetne Calineczki. I nabrałam się. Trzymam kciuki za przejście do następnego etapu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheheh ja się nabrałam, śliczne aniołki!

    OdpowiedzUsuń
  3. He, he, a miny mają nie do podrobienia!:))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę