czwartek, 6 lutego 2014

szczęście!


Przeszłam do kolejnego etapu 
w konkursie na Blog Roku 2013
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dzięki Wam zajęłam w kategorii "Twórczość artystyczna"
10 miejsce na 352 zgłoszone blogi w tej kategorii.

Dziękuję wszystkim, którzy oddali głos na mojego bloga!!!

Teraz, w III etapie - Tatiana Okupnik ma za zadanie ze zwycięskiej 10 blogów w tej kategorii wybrać 3, które nominowane będą do Nagrody Głównej i Wyróżnień Głównych.
(Nie oszukujmy się - nie mam szans ale ...
ja już wygrałam tym, że zaszłam tak daleko).

Anioł na szczęście!
Dla wszystkich!!!
Dla tych co zagłosowali i dla tych co głosu swojego nie oddali.








6 komentarzy:

  1. Gratuluje :) i życze szczęścia dalej a aniołek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i trzymam kciuki za dalej:) Aniołek uśmiechnięty , będzie dobrze:)Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dlaczego nie masz szans??? Szans to nie mam ja,bo nawet w tym roku nie podeszłam do konkursu...TRZYMAM KCIUKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! Jestem z Ciebie dumna!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę