sobota, 1 lutego 2014

vote 4 me





Spontanicznie podjęłam decyzję i zgłosiłam mojego bloga do udziału w konkursie Blog Roku 2013 w kategorii "Twórczość Artystyczna" - klik
Aktualnie trwa II etap Konkursu – nominowanie blogów, który zakończy się 6 lutego o godz. 12:00.
I tutaj moja skromna a zarazem ogromna prośba:

Jeżeli podoba Ci się moja twórczość  …
 Proszę! Wydaj złotówkę!
Wyślij SMS o treści J00111 na numer 7122

Będę wdzięczna wszystkim i każdemu z osobna za oddany głos.

Zasady:

Głosowanie w tym etapie Konkursu polega na wysłaniu SMS-a pod numer 7122. W treści SMS-a konieczne jest podanie unikalnego numeru bloga, na który chcemy oddać swój głos. Uwaga! W treści SMS-a należy zawrzeć jedynie numer bloga, nie należy umieszczać w niej żadnych dodatkowych znaków ani spacji. Koszt SMS-a to 1,23 zł brutto.
W głosowaniu może wziąć udział dowolna osoba, przy zastosowaniu zasady, że z jednego numeru telefonu można oddać jeden głos na dany blog. Ponowne zagłosowanie na ten sam blog nie jest możliwe.



3 komentarze:

  1. Zagłosowałam... trzeba się wspierać. Trzymam kciuki i ... zapraszma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I TY też? ;) To co nic się nie pochwaliłaś. Oddała u nas głos i poleciała. Ech, jakby człowiek się nie ruszył to by nie wiedział:)A masz:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę