poniedziałek, 24 marca 2014

do bloggerek

Dzisiaj do północy można głosować na najlepszy tutorial wielkanocny.
Ja przygotowałam kurs na owieczkę z płatka kosmetycznego, patyczków do uszu, masy solnej i wykałaczki do szaszłyków?
Tutaj dla przypomnienia.



--------------------------------------------------------------------------

25-03-2014
Ja dziurka i moje owce zajęłyśmy 2 miejsce 
http://handmadekursytutoriale.blogspot.com/2014/03/najlepszy-wielkanocny-tutorial-wyniki.html?m=1
Dziękuję!!!





7 komentarzy:

  1. Widziałam,. widziałam :) Mega pomysł na baranka!
    Biegnę zagłosować :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. na owieczkę miało być :):):)

      Usuń
    2. Dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  2. Genialne, już lecę glosować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosowanie było do wczoraj. Niestety. Zajęłam drugie miejsce :)

      Usuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę