piątek, 21 marca 2014

kot art

Pamiętacie mojego miętowego kota z masy solnej, z tego posta?
Ulepiłam go w związku z wyzwaniem KOT ART na blogu szalonych dziewczyn Addicted to Crafts i zgłosiłam na wyzwanie.
Myślałam, że dziewczyny wybiorą same najlepsze ich zdaniem koty, a tu niespodzianka, konkurs z głosowaniem.
Chylę głowę. I nieskromnie proszę.

Jeżeli podoba Ci się mój kociak 
to proszę o głos na nr 86 ---> tutaj
Dziękuję!

JAK GŁOSOWAĆ?
Każdy może oddać swój głos na 3 wybrane prace.
Głosujemy wciskając czarne serduszko w prawym górnym rogu ikonki, która przedstawia projekt, który najbardziej Wam się podoba.
Po kliknięciu serduszko zakoloruje się na kolor czerwony. 
Pamiętajcie!
Każdy może zakolorować tylko 3 serduszka.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę