sobota, 12 kwietnia 2014

bardzo drogie kieliszki do jajek

Tytuł prawdziwy, niestety. Dzisiaj krótka historia która przydarzyła mi się wczoraj wieczorem.

Mam "bzika" na punkcie białego koloru. Ostatnie siedemnaście lat uwielbiałam zielony. Dzisiaj kocham wszystko co białe. Zbliżają się święta więc wymyśliłam sobie, że stół będzie w bieli. A jak kobieta sobie coś wymyśli to tak będzie. Przynajmniej ja tak mam. Na zbliżające się święta kupiliśmy białe talerze i kubki. Robiąc zakupy widziałam też kieliszki do jajek, prościutkie i bielutkie. Ale nie kupiłam, bo gdzie to wszystko trzymać? Niestety nie mogłam przestać o nich myśleć. Wieczorem pojechałam do sklepu gdzie je widziałam i zakupiłam. Ależ byłam zadowolona. Przez moment. Za chwilę, na parkingu zaatakował mnie słupek :/ Moja pierwsza stłuczka. Tak głupia i bezsensowna, że jak wyszłam zobaczyć co się stało to zaczęłam się z siebie śmiać.
Dzisiaj nie chcę nawet myśleć ile mnie to będzie kosztowało.
Nowe kieliszki na pewno są i jeszcze długo będą moimi najdroższymi naczyniami.
Zbliżające się Święta Wielkanocne spędzimy przy stole udekorowanym bardzo klasycznie:







 A to mój nieszczęsny kieliszek:


 A w zeszłym roku było tradycyjnie, na zielono i podobnie czyli w moim stylu:





13 komentarzy:

  1. Pięknie !!!! Ale faktycznie kieliszki do jajek stały się drogie:Pozdrawiam i oby ta stłuczka była pierwsza i ostatnia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A co do stłuczki to mam nadzieję, że to pierwsza i ostatnia zarazem. Pal licho z autem, tylko wstyd :)

      Usuń
  2. moja pierwsza stłczka - w czarna bramę, nocą przy cofaniu, gdy zgasła latarnia, koszt pokryło ubezpieczenie
    ale kieliszki bardzo ładne ,warto je było nabyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam AC :( Ale mam nowe kieliszki :)

      Usuń
  3. Jak pieknie :-) Tak swiezo, wiosennie :-)

    Szkoda, ze nie nabylas kieliszkow za pierwszym razem.. Ta stluczka to moze kara za niezdecydowanie ;-)

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja wczoraj zakupiłam kieliszki do jajek i to chyba identyczne,w takim samym sklepie ;p
    Zieleń jest taka wiosenne,idealne połączenie kolorystyczne na te święta!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata i karmelowa - dzięki wielkie! Ja nawet na Boże Narodzenie zostaję przy tej kolorystyce, bo uwielbiam te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze pokrowce na krzesła uszyj! I będzie idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od wielu lat mam tylko białe talerze, najlepiej na nich wygląda jedzonko :) Twoje kieliszki rzeczywiście wyszły drogo, ale za to są piękne! Życzę, żeby to był już ostatni raz z tą stłuczką, Kochana! Ciekawe, w jakim kolorze teraz miałabyś suknię ślubną?;) Zgadnij kto to?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw pomyślałam, że to ktoś z bliskich, kto był na moim ślubie albo ktoś, kto pamiętał, że moja suknia ślubna nie była biała. Godzina, w której komentarz został opublikowany zawęziła grono /bo kto nie śpi o tej porze?/. Jestem pewna, że tym anonimem jest ... Oliwia! Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę