niedziela, 13 kwietnia 2014

prosty koszyczek i czapki w razie wu

Dzisiaj ostatni dzwonek by posadzić rzeżuchę.



Ja w tym roku wymyśliłam sobie, że posadzę ją w koszyku. A, że nie miałam koszyka to go sobie zrobiłam. Jest tak banalnie prosty, że podaję przepis:
1. serek almette
2. sznurek
3. klej

Najpierw zjeść serek. Opakowanie umyć i przeciąć na pół w poziomie. Powstałą miseczkę posmarować klejem i owinąć sznurkiem. Przed owinięciem można zrobić rączkę do koszyka, oczywiście sznurkową. I voila.
Ja posadziłam w nim rzeżuchę.




Gdyby pogoda się zepsuła i gdyby spadł śnieg w te wielkanocne święta, tak jak w ubiegłym roku to ja i moje jajka jesteśmy przygotowani. Pomysł znalazłam tutaj.
Poprosiłam mamę by zrobiła wszystkim czapki. I zrobiła. Nie miała wyjścia :)
Ja, wiadomo - uwielbiam kolor biały i zielony a mama zaszalała i zrobiła mi czapki w kolorach rastamańskich.










12 komentarzy:

  1. Najpierw wyrazy uznania dla twojej mamy: czapki są przeurocze! A jaka wyglądają w nich rewelacyjnie.:)) A co koszyczka (świetny) to zainspirowałaś mnie, właśnie się zastanawiałam nad ozdobą dla pewnego pudełeczka po margarynie...Dzięki!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym koszyczkiem! Recycling górą :)
    A jaja w czapach -pierwsza klasa.Teraz nawet śnieg ii zawierucha m nie straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek jest świetny :) Aż mi się wstyd zrobiło, że posadziłam rzeżuchę w zwykłej doniczce. :)
    Czapeczki ogromnie mi się spodobały. Piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo w imieniu swoim i mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu świetny pomysł -koszyczek śliczny, a jaja w czapkach wyglądają kapitalnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. :):) bosze biedna ta Twoja mama, takie malutenkie czapeczki dziergać, musi Cie bardzo kochać:) świetny pomysł na koszyczek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ma wyjście ta moja mama? Chyba nie :) Jak kocha to dzierga, jak dzierga to kocha! Dobrze, że na kombajn jej nie kazałam pokrowca na drutach zrobić.
      Dziękuję za każdy komentarz!

      Usuń
  7. koszyczek cudny, a jajka w czapkach rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny koszyczek <3 a co do jaj to pierwszy raz widzę takie coś, świetne ;) Jednym słowem po prostu GENIALNIE! Super masz ciocia pomysły ! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te jaja w czapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne czapeczki, cudaśnie wyglądają w nich jajeczka:))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę