wtorek, 13 maja 2014

nietypowo

Dzisiaj nietypowo.
Zapraszam Was do wyzwania w szufladzie, gdzie jestem gościnną projektantką.
Temat, który wymyśliłam to KOMPLET. Serdecznie wszystkich zapraszam. Szczegóły tutaj.

Ja przygotowałam komplet na Pierwszą Komunię Świętą, w którego skład wchodzą: zaproszenia, winietki i pudełeczka na słodkie podziękowania dla gości.
Wszystko oczywiście według własnego pomysłu.
Przepraszam za jakość zdjęć ale było bardzo pochmurno i wyszły jak widać.



















5 komentarzy:

  1. Gratuluje przyznania Goscinnej Projektantki. Temat bardzo fajny tylko niestety nie w moim klimacie tak tez nie dam rady wziac udzialu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplecik. Może jakiś pomysł wpadnie do głowy, choć ostatnio z tym u mnie kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! Bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę