wtorek, 27 maja 2014

podaj dalej

Całkiem niedawno, u Zuzy, która prowadzi blog DecuStyle zostałam wylosowała do zabawy "podaj dalej".
Dostałam od niej przepiękną skrzyneczkę, do skrzyneczki herbatki i jeszcze cosik do herbatki. 
Moje zdjęcia poniżej (a piękniejsze u Zuzy - tutaj





A teraz ja podaję dalej.
Zasady pozostawiam bez zmian więc kto z Was chce wziąć udział w zabawie proszony jest o pozostawienie komentarza poniżej. Czas do piątku włącznie. W sobotę wylosuję dwie osoby, które dostaną ode mnie własnoręcznie wykonane niespodzianki. Potem w przeciągu pół roku trzeba zorganizować zabawę "podaj dalej" u siebie. 
Zabawa wyłącznie dla osób posiadających bloga.


4 komentarze:

  1. Przyłączam się do zabawy....jestem pierwsza..
    Piekny prezent...

    OdpowiedzUsuń
  2. Również przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się jeżeli mogę

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszałam się a nie ma tutaj mojego zgłoszenia :(

    Zgłaszam się ponownie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę