środa, 17 września 2014

przypadkowo usunęłam komentarze


Bardzo Was wszystkie przepraszam! Usunęłam pięćdziesiąt ostatnich Waszych komentarzy. Stało się tak nie dlatego, że chciałam, ale dlatego, że się  spieszyłam i myślałam, iż usuwam spam. 

Przepraszam raz jeszcze i zapraszam do komentowania.

By post nie był pusty, pokażę dzisiaj aniołka, który już bardzo dawno poleciał do swojej nowej właścicielki. Miał być czerwony i był ale przed wypieczeniem. Potem był malinowy. Mam nadzieję, że się spodobał.






 


4 komentarze:

  1. Śliczny aniołek i policzki ma super:)
    Co do komentarzy, może masz je w koszu i możesz je jeszcze odtworzyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny, na pewno się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny i do tego z moim imieniem ;)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę