poniedziałek, 15 grudnia 2014

coraz bliżej święta

Święta zbliżają się wielkimi krokami, wszyscy stroją mieszkania i domy, a u mnie fabryka aniołów. Ale tak było do wczoraj.
Odwiedziła mnie koleżanka i była zdumiona, że u mnie nie ma wianka na drzwiach, ani żadnych dekoracji bożonarodzeniowych ... i faktycznie tak było. Do wczoraj. Fabrykę zamknęłam i wzięłam się do pracy.
Na początek półka, która w zeszłym roku wyglądała tak klik, a w tym roku wygląda tak jak widać na załączonych zdjęciach.
W tym roku wymyśliłam sobie nową dekorację, a mianowicie w słoje włożyłam świeczki ledowe, a dookoła nich malutkie szyszunie. Świeczki są na pilota więc nie ma problemu z ich zapaleniem :)






6 komentarzy:

  1. Świetny kalendarz! Bardzo świątecznie już u Ciebie ;) Milusio!

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię wykorzystanie szyszek w dekoracjach, bo są może i banalne, ale tak urodziwe i gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kulę z szyszek mam w planach od roku zeszłego i jakoś zrobić nie mogę, śliczna jest. cała półka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie! i jak snieżnie, bo sniegu jak na lekarstwo :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę