piątek, 9 stycznia 2015

Junak

Junak, to nietypowe zlecenie, które kosztowało mnie masę pracy i jeszcze więcej nerwów. 
Ulepiłam, zniszczyłam, ulepiłam, zniszczyłam i ulepiłam. Miały być cztery Jurki, bo tak zostały nazwane chłopki, a powstały trzy. Do czwartego dojrzewam. 
Wszystkie są duże, ok 20 cm, wszystkie grube i całe z masy solnej. I wszystkie dla fanów Junaka.
Prototyp sfotografowany na surowo i na spokojnie, a potem to już sesja na prędce i przy sztucznym świetle, do tego chłopki polakierowane, światło się odbijało, jednym słowem zdjęcia kiepskie.







I sesja, po lakierowaniu:








 I pstryk po zapakowaniu:


14 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ale ta postać bardziej kojarzy mi się z bajka sąsiedzi, choć tam mieli inne kolory koszulek. A twój junak bardzo mi się podoba wierzę, że się bardzo napracowałaś ale warto było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asikowy kącik! Bardzo się cieszę, że Jurek kojarzy Ci się z bajką "Sąsiedzi", bo właśnie na nich miałam się wzorować. Znaczy się - udało się! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pracy dużo ale efekt wart zachodu. Świetnie te jurki Ci wyszły. Podziwiam te szczegóły np dłonie, paznokcie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Rewelacja!!!Podziwiam Twój talent! :)
    Cieplutko Cię pozdrawiam-Gosiek

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo i ja także zobaczyłam sąsiadów, ślicznie wyszło, niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialni są. Zakochałam się w ich stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz: D Z I Ę K U J Ę ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zlecenie było wyjątkowe bo i artystka jest nietuzinkowa .Przy odrobinie cierpliwości sprosta każdemu wyzwaniu.Z mojej strony dziękuje za mega sympatyczne Jurki.
    p.s.
    co do czwartego Jurka...
    ... ze względu na licznie przegladajace bloka kobiety .... może Jurek kobitka ?
    imię się wybierze po publikacji zdjęć :-)
    serdecznie pozdrawiam s.n.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie! Dziewczyna Jurka chodzi mi po głowie już od jakiegoś czasu :) I chyba powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne są te Jurki, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super chłopaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz: wielkie dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę