poniedziałek, 30 marca 2015

jajka z materiału z różem

Tak jak w tytule. Dzisiaj szaro-różowe jajka z materiału.
Czy słodkie?? Dla mnie nie. I mimo, że różu u mnie w domu brak to musiałam takie jajca zrobić.
Dzisiaj rano, jak ujrzałam jak pięknie Aga z bloga zwyczuciemsmaku.pl nakryła wielkanocny stół to dech mi zaparło i utwierdziłam się, że to połączenie to był strzał w dziesiątkę! Jej stół w tym wydaniu świetnie nadałby się na sesję zdjęciową dla moich dzisiejszych jajek. Niestety musicie obejrzeć je na moim stole.






 


10 komentarzy:

  1. Piękne kwiatki !
    Dopatrzyłam sie różowego kwiatka. Pokaż go .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro!! Na ostatnim zdjęciu jest kwiatek.
      Jak dobrze jest mieć w domu całą masę przydasi. Nigdy nie wiadomo co się przyda :)

      Usuń
  2. śliczne i jak perfekcyjnie zakonczone

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz przepiękne rzeczy... Cały wianek jako kompozycja jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki EDYTO L i Korespondentko wojenna. Wielkie dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, kolorek jest prześliczny, będzie wspaniała dekoracja stołu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi miło, że o mnie wspomniałaś ;) Jajeczka przecudne! Szkoda, że nie zgrałyśmy się wcześniej z tymi dekoracjami ;) U Ciebie ten różowy materiał wygląda na bardziej cukierkowy, mój jest pudrowy, ale to pewnie sprawka aparatu, bo podejrzewam, że zaopatrzyłyśmy się w tym samym sklepie z tkaninami ;) Ucałowania ślę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Aga! Mam nadzieję, że to nie primaaprilisowy żart. Ty wiesz, że dla mnie jesteś mistrzynią dekorowania i każde słowo uznania z Twoich ust to dla mnie wielka nagrodą.
    Materiał zakupiony w tym samym sklepie, ale jednak inny odcień. Róż z Twojego posta zauważyłam w sklepie trochę później i żałuję troszkę, bo ten pudrowy odcień dużo spokojniejszy i ładniejszy jednak. Ale nie ma tego złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rany julek ! czemu ja ich wcześniej nie widziałam? :( na przyszły rok zamawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę