piątek, 6 marca 2015

wiosenny wianek na drzwi


Nic nie lepię, nie wycinam i nie kleję. Od miesiąca mieszkam na nowym, większym, wymarzonym mieszkaniu, ale nadal jesteśmy w trakcie remontu i nadal "w kartonach". Brakuje mi mojego rękodzieła BARDZO. Tym bardziej, że wiosna za oknem, wiosna w sercu ... i tyle metrów do zaaranżowania :) Nie wytrzymałam i zrobiłam już pierwszy wiosenny wianek na drzwi. Wykorzystałam wianek wiklinowy i sztuczne kwiatki. Tak mi się spodobały te margaretki, że wykupiłam wszystkie jakie były w sklepie, nie zwracając uwagi, że to wszystko róż. Także to mój pierwszy wiosenny wianek tego roku, i pierwszy w życiu w tonacji różu. Tak mi się podoba, że na jednym na pewno nie skończę. A z tym różem to zaskoczyłam nawet samą siebie.



A w szufladzie wyzwanie, którego tytuł brzmi: "Przez różowe okulary", więc mój wianek idealnie do niego pasuje.

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-nr-3-przez-rozowe-okulary.html





25 komentarzy:

  1. gratuluję nowego mieszkanka, czekam na koilka chociaz zdjęc po urządzeniu się, i n kolejne Twoje prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz dziękuję!!!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Znaczy nie podoba się ... hm ... to zrobię Ci szaro-bury :p

      Usuń
  3. Hej �� dostalam Twoją wizytówkę dzisiaj od mojej przyszłej teściowej(rozmawiałyście dzisiaj na targu). Wchodzę ma twojego bloga a moja reakcja . Kurde przecież ja znam ten blog �� obserwowałam.go i komentowałam jako cherryhandmade ☺ kurde jaki ten świat mały . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde ... szok!!!
      Pozdrawiam bardzo i do zobaczenia w takim razie w realu :)

      Usuń
  4. Piękny! Wiosenno-różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu,
    Dziękuję za komentarz pod moim postem. Jednocześnie gratuluję Ci nowego mieszkania - wiem co znaczy rozpakowywanie się, bo przeprowadzałam się 6 razy :-)

    O bezprawnym kopiowaniu i rozpowszechnianiu zdjęć pisałam w jednym z poprzednich postów. Kradzież zdjęć i schematów jest nagminna i zupełnie nie jesteśmy w stanie tego kontrolować. Oprócz strony, którą podałaś znam jeszcze mnóstwo innych, ale nie mam już siły z tym walczyć, bo to walka z wiatrakami. Trzeba przede wszystkim pamiętać o tym, że jeśli coś choćby raz zostanie opublikowane w sieci zostaje tam na zawsze mimo, że to dawno usunęliśmy.
    Strasznie wkurza mnie pinterest i stylowi gdzie jest wszystko, a osoba która coś stamtąd pobiera i publikuje na swojej stronie, nie zadaje sobie trudu - niestety - by trafić do źródła i podaje pod zdjęciem po prostu pinterest lub stylowi. Czy to jest fair? O ile w przypadku polskich stron udaje mi się czasem przywołać kogoś do porządku, to na stronach inno-języcznych jest to utrudnione. Jedyną obroną jest chyba nie publikowanie schematów i opisów. Nauczona niemiłymi doświadczeniami, obecnie rozważniej publikuję swoje posty. Gdybym dziergała dla przyjemności może nie byłoby to dla mnie aż tak wielkim problemem, ale prowadzę niewielką firmę i muszę chronić swoje projekty. Publikacji schematów i opisów na na pewno będzie mniej.
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, to mnie tym różem także zaskoczyłaś ;) Ale wiosna idzie więc wszystko zrozumiałe ;) Czyli co, centrum ogrodnicze musi jechać na giełdę po kolejną dostawę kwiatów ;) Wielka buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Aga! Centrum ogrodnicze musi dostarczyć margaretki albo pójdę do konkurencji :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Wianek niezwykle wiosenny, aż zapiera dech. Wymagał sporo pracy, powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za te wszystkie miłe komentarze! Dzięki Wam chce się więcej i więcej i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest. Delikatny wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wianek taki wiosenno- romantyczny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wianuszek, i te kolory iście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz: DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa praca. Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż na wiosnę pasuje idealnie-wyszło przepięknie!
    Gratuluję nowego mieszkanka :*
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny wianek zrobilas..nawiasem mowiac tez za rozem nie przepadam ale jakos w tym roku zauwazylam ze coraz więcej rzeczy rozowych kolo mnie ;) Pieknie u Ciebie pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny wianek zrobilas..nawiasem mowiac tez za rozem nie przepadam ale jakos w tym roku zauwazylam ze coraz więcej rzeczy rozowych kolo mnie ;) Pieknie u Ciebie pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  17. No więc niech żyje róż :)
    Bardzo ładna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję kobietki!!! Bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę