niedziela, 12 lipca 2015

surowy anioł z masy solnej

Od dawna podziwiam Oliwię Art Deko
niedoścignioną mistrzynię w masie solnej.
Nigdy nie odważyłam się spróbować skopiować jej dzieł, 
bo nawet w połowie by mi one nie wyszły. 
Tak jak pisałam to dla mnie mistrzyni w tym fachu!
Muszę przyznać, że im więcej jej prac oglądam, 
tym bardziej mnie zachwycają. 
Dzisiaj wzorując się na Oliwii
ulepiłam anioła z masy solnej połączonej z kawałkiem koronki,
a w rękach bukiet kwiatków. 
Ulepiłam go dla siebie. Mam przynajmniej taką nadzieję :)
Surowy wygląda tak:









17 komentarzy:

  1. jest śiczny, to że jest niepomalowany nadaje mu uroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowany będzie ... mam nadzieję, ze nie zepsuję ;)

      Usuń
  2. przepiekny!!! :-)

    pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dla siebie? Przypominam, że mi wilgoć zeżarła wszystkie aniołki i ja też takiego chcę! A na razie czekam na efekt z malowaniem, chociaż już teraz jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm ... tam gdzie zimno czy wilgotno masa solna mimo, że zabezpieczona lakierem - nie nadaje się. Czyli jednym zdaniem: nic Ci więcej nie ulepię ;p

      Usuń
  4. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada sie świetnie. Koronka nie ucierpi przy suszeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki! To już wysuszony anioł, koronka jak widać jest jak nowa :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny - myślę że ustawię się w kolejce po takiego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek jest śliczny! :) Dziurko ale nie przesadzaj w tych pochwałach :P Żadna ze mnie mistrzyni, cieszę się ogromnie, ze moje prace Ci się podobają :)
    Ja np. bardzo lubię oglądać Twoje aniołki, wszystkie są radosne i bardzo starannie wykonane :)) Ten wyszedł Ci na prawdę bardzo fajnie, koronka się bardzo dobrze komponuje :) Czekam z niecierpliwością na pomalowanie :)
    Pozdrawiam Cie cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę