piątek, 14 sierpnia 2015

ginter blys i kostka brukowa

Dzisiaj urodziny szefa,
nie mojego, nie!
Takiego jednego, podobno wspaniałego,
co to produkuje kostkę brukową
(to nie jest reklama).
Zostałam poproszona o zrobienie z masy solnej
mini kostek brukowych
i połączenia tego w jakąś całość.
Nie chciałam, nie widziałam tego ...
ale że nie umiem odmawiać to kostki zrobiłam i

wtedy mnie oświeciło, że można by z tego drzewko zrobić.
I zrobiłam.
Mimo, że kula kupna i sztuczna
całość bardziej mi się podoba
niż moje osobiste drzewko szyszkowe (to drzewko).








10 komentarzy:

  1. Drzewko świetne:). Przy okazji zapraszam do kolejnej zabawy u mnie, miło mi będzie jeśli dołączysz;).

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajowy pomysł, jak widać można połączyć wszystko. Efekt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny!!! Dokładnie, można zrobić wszystko co się tylko chce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Efekt fantastyczny! Pozdrawiam bardzo słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie sie wywiazalas z zadania!Mega rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym drzewkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci to wyszło :) Całe drzewko wygląda czadowo.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę