niedziela, 16 sierpnia 2015

Taneczna Fiesta

W piątek, tj. 14-08-2015 r. 
odbył się IV Międzynarodowy Festiwal Folkowy
"Taneczna Fiesta",
podczas którego  miałam przyjemność
prowadzić warsztaty kartkowe.
Przyda Się!
wsparło mnie wielką paczką papierów. Dziękuję!!!
Było fantastycznie, dzieciaki mają niesamowitą wyobraźnię ...
... można się od nich uczyć.
Poniżej tylko troszkę zdjęć, 
bo czasu nie miałam, by bawić się w fotografa.
Spójrzcie jak piękne kartki zdołałam uchwycić.















Tak, w życiu piękne są tylko chwile!

6 komentarzy:

  1. Te kartki naprawdę świetne, sama bym takie chciała.
    Cieszę się, że tak bardzo lubisz tę rzecz ode mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i fajne prace :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę