niedziela, 18 października 2015

dynie z materiału




Pamiętacie moje jajka z materiału?
Pozostały mi resztki tkaniny i nie mogłam się oprzeć,
musiałam je wykorzystać.
Najpierw uszyłam pomarańczową dużą dynię.




Jedna źle wyglądała,
a na uszycie drugiej nie miałam ani muliny, ani materiału.
W internecie natknęłam się na tutorial
"jak zrobić dynię z papieru toaletowego",
po czym zrobiłam po swojemu
i tak powstały
dwie kolejne małe dynieczki z rolki po ręczniku papierowym.







A przy okazji kursik 
na małe dynie z materiału:

 1. Rolkę pocięłam na mniejsze kawałki:


2. Owinęłam mini rolkę gazetą:


3. Owinęłam całość ręcznikiem papierowym, by gazeta nie przebijała przez materiał:


4. Całość owinęłam kawałkiem tkaniny:
 

4. Na koniec umocowałam w środku dyni kawałek patyczka:


 5. I gotowe:



6 komentarzy:

  1. Takie proste, a tak cudowny efekt , świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajciu! Są przeurocze ! Świetny tutorial na pewno skorzystam :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CZEGO SIĘ NIE DOTKNIESZ TO PIEKNE CUDO POWSTANIE...

    OdpowiedzUsuń
  4. love your tutorial so much and my children made few of those pumpkins, thank you so much!I link your post to my blog .Dziecue bardzo!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę