sobota, 17 października 2015

warsztaty z masy solnej w Bąkowie

Mam duże zległości w blogowaniu.
Dużo hendmejduję, mało publikuję,
i mało zaglądałam na Wasze blogi.
Mam nadzieję, że w ten weekend nadrobię wszystko.

Trzy tygodnie temu miałam ogromną przyjemność
poprowadzić warsztaty z masy solnej
dla Stowarzyszenia Rozwoju i Odnowy Wsi Bąków.
Warsztaty trwały prawie sześć godzin,
bo zainteresowanie było niesłychanie duże.
Anioły lepili i mali i duzi.
Ok. godz. 20.00 chciałam się zbierać,
bo ciężko było już cokolwiek zobaczyć,
(warsztaty były prowadzone na świeżym powietrzu),
a wtedy miejscowi strażacy zawiesili lampy nad stołami
i lepiliśmy prawie do 22.00.
Było fantastycznie.
Uwielbiam pracę z dziećmi, 
bo ich wyobraźnia mnie zaskakuje i zachwyca jednocześnie.
A poniżej kilka zdjęć prac uczestników.

















4 komentarze:

  1. Miałaś bardzo uzdolnionych uczniów, niektórych prace wyglądają jak prace zawodowców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! Fajnie byc nauczycielem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za każde miłe słowo!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę