sobota, 12 grudnia 2015

warsztaty senior dla seniora

Dzisiaj pokażę Wam anioły świąteczne,
które lepiłam z grupą dorosłych,
a dokładniej ze Stowarzyszeniem Wolontariat 50+ 
 „Senior dla Seniora”.
Tak jak widać na załączonych zdjęciach, były Panie 50+ i 50-.
Masę solną przygotowałam w trzech kolorach:
naturalną, brązową i czerwoną.
Po warsztatach zabrałam wszystkie anioły do siebie,
wypiekłam, pomalowałam i polakierowałam.
Użyłam również tylko trzech kolorów do malowania:
bieli, czerwieni i złota.
Podczas zbliżającego się spotkania opłatkowego 
aniołki trafią do podopiecznych stowarzyszenia.

 








A poniżej zdjęcia prac.
Niektóre uchwycone "przed" i "po" malowaniu. 







  





 




 







8 komentarzy:

  1. Piekne wyszły, a twoje malowanie dodało im znacznie uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  2. Piękna rodzinka aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo podoba mi się ten ciepły róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ile pięknych Aniołków! Z różem idealnie się komponuję :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę