piątek, 4 grudnia 2015

warsztaty z masy solnej w fabryce zmian

Przez ostatnie miesiące mam poślizg
w publikowaniu bieżących prac.
Muszę to w końcu zmienić.
Spróbuję od tego posta.

Dzisiaj, razem ze Stowarzyszeniem Inicjatyw Społecznych 
FABRYKA ZMIAN
miałam przyjemność poprowadzić warsztaty
w ramach programu „RĘKODZIELNIA”.
A tematem dzisiejszego spotkania były
świąteczne ozdoby z masy solnej.
Dziewczyny ulepiły cudne aniołki.
C U D N E ! ! !
Sama nie wiem, który najpiękniejszy
więc wrzucam wszystkie.
(anioły świeże i surowe, bo malować będziemy podczas drugiego spotkania). 
























10 komentarzy:

  1. Wszystkie wspaniałe widać że mieli dobrą nauczycielkę, sama wybrałabym się na takie warsztaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam :) A potem ja na warsztaty z filcowania do Ciebie się zapiszę ;)

      Usuń
  2. wszystkie fajne i wszystkie wyszły takie Twoje:) rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ... też widzę, że takie "moje" :)

      Usuń
  3. Widzę tam anioła z wyjątkowo pięknymi oczyma (ósmy od góry). I w ogóle wyjątkowo subtelny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie "takie moje", a ten jeden wyjątkowy i zupełnie inny, piękny jednym słowem :)

      Usuń
  4. Nie umiałabym wybrać jednego, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę