środa, 3 sierpnia 2016

dziurka i takie tam

Zaniedbałam bloga, obserwujących, jak również Wasze zakątki.
Ciągle doba za krótka. Muszę to nadrobić.
Mam nadzieję, że podczas najbliższego weekendu mi się uda.

Przedwczoraj, tj. 01-08-2016 r.
na świat przyszło moje kolejne dziecko,
tj. odważyłam się i otworzyłam działalność
dziurka i takie tam
Zatem anioły, kartki, wianki i cała reszta
dostępne dla wszystkich,
którzy kochają nietuzinkowe prace. Zapraszam!!!
Z tej okazji bardzo szybki KONKURS na fb!
czyli dziurka ulepi Ci anioła wedle życzenia.
Zapisy tylko do 06-08-2016 r. włącznie.
Więcej info tutaj KLIK


5 komentarzy:

  1. Powodzenia:))) Twoje prace są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za sukces:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę by zabrakło ci czasu na realizację wszystkich zamówień
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Trzymam kciuki za sukces. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny!!! Nie dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę