niedziela, 16 października 2016

przestój w blogosferze i chrzest święty aleksandra

Mało mnie na blogu swoim,
jeszcze mniej mnie na blogach Waszych.
To prawda co pisały blogowe koleżanki:
założysz fanpage - zabraknie czasu na blogosferę.

Tymczasem robię, lepię, kleję ...
naprawdę dużo pracuję odkąd założyłam "dziurka i takie tam",
lecz wzory często się powtarzają więc nie wrzucam postów,
bo po co się powtarzać ...

W mojej głowie cała masa nowych pomysłów,
na których realizację brak mi najzwyczajniej czasu.
Obiecuję sobie, że wrócę do blogosfery,
bo tęsknię za Waszymi blogami,
a Wam obiecuję, że wrócę tutaj z nowymi projektami.


Dzisiaj kartka w pudełku, w niebieskościach,
podobna do wielu dziurkowych kartek,
od których różni się tylko stemplem,
bo dla Aleksandra jeszcze nie miałam przyjemności tworzyć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę