niedziela, 26 marca 2017

jajka z materiału, poduszki i lampa czyli stary salon w nowej wiosennej odsłonie

W tym roku, gdy w moim ulubiony sklepie
Cottonarco /klik/
ujrzałam miętowo-białą tkaninę w angielskie różyczki
postanowiłam sobie zrobić nowe jajka z materiału.
Nieskromnie napiszę: wyszły pięknie!
Wzór jest tak wdzięczny,
że wszystko z tej tkaniny będzie śliczne.
Mi osobiście te jajka do niczego w mieszkaniu nie pasowały,
bo wszystko białe, albo szare, ewentualnie beżowe.
Następnego dnia dokupiłam materiał
i uszyłam z niego poszewki na poduszki,
a potem jeszcze wymyśliłam sobie i uszyłam abażur do lampki.
Teraz to już jajka pasują tu idealnie.
Jeszcze zasłony albo obrus na stół i salon na Wielkanoc gotowy :)









6 komentarzy:

dziękuję za list
za każde słowo przecinek i kropkę
całuję w rączkę i stopkę